Die die n' burn in Hell

Jag hatar dampbarn med ADHD från fotknölarna upp till det som en gång i tiden var tänkt att bli deras hjärna. Nu har grannens (terroristens) ungjävel sprungit runt konstant i lägenheten ovanför sedan klockan 7 imorse. Hoppas fötterna börjar blöda på honom snart. Ja jag har fog för att tycka som jag gör med tanke på att detta har pågått i snart två års tid. Visst, låt ungjäveln springa på dagarna men sätt fanskapet på dagis din fattiga jävla farsa till stolpskott.

Farsan till stolpskott är by the way samme som under två års tid konstant byggt om sin lägenhet (en hyreslägenhet??) i tid och otid...framförallt det sistnämda. Man gör ju bara inte så om man har någon form av social kompetens eller nån form av uppfattning om att jorden kanske inte snurrar kring en själv. Min teori kring denne plågoande i mitt liv är att han har ett sånt behov av att bekräfta sin maskulinitet genom att ta fram slagborren och hammaren och penetrera väggarna med skruv och spik då han i dessa ögonblick får uppleva sig själv som nån jävla Martin Timell eller Ernst Kirchsteiger.

Men varför behöver man konstant göra det? Jo din jävel, du behöver bekräfta din maskulinitet på detta sätt för att du har en liten kuk. Punkt slut.


Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

HAHAHAHA jag dööör av skratt! Jag lider me er som måste leva me idioten men jag är nästan lite glad för det så det blev ett extremt underhållande inlägg ;D

2011-03-10 @ 17:03:24
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: bella

hahahaha

2012-01-21 @ 01:16:03
URL: http://nattstad.se/isabellegustavsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0