Idas sommarvisa Version 2.0

Du ska inte tro det blir sommar                          Du ska inte tro det blir sommar
Ifall inte nån sätter fart                                      Fan ej utan nån festival       
På sommarn och gör lite somrigt                        På sommarn och gör lite somrigt
Då kommer blommorna snart                            Då kommer S.R.F. snart
Jag gör så att blommorna blommar                    Jag gör så att Bolaget blommar
Jag gör hela kohagen grön                                 Jag köper upp hela min lön  
Och nu så har sommaren kommit                       och nu så har sommaren kommit
För jag har just tagit bort snön                           För jag har nu 40 flak öl

Jag gör mycket vatten i bäcken                   Jag har mycket hembrännt i groggen    
Så där så det hoppar och far                              Så där så man snubblar och far
Jag gör fullt med svalor som flyger                     Jag spelar musiken och dricker
Och myggor som svalorna tar                            och groggar som susen de gör
Jag gör löven nya på träden                               Jag ser banden röja på scenen
Och små fågelbon här och där                            Och jag däckar här och där
Jag gör himlen vacker om kvällen                      Jag gör groggen vacker om kvällen
För jag gör den alldeles skär                              För jag gör den ju jävligt stark

Och smultron det gör jag åt barna                      Och rödvin det tar jag i baren    
För det tycker jag dom kan få                            Fy fan va bra man kan må
Och andra små roliga saker                               Och andra små starka saker       
Som passar när barna är små                            Som passar när baren är stängd
Och jag gör så roliga ställen                              Och jag är på så roliga ställen
Där barna kan springa omkring                         I baren och springer omkring
Då blir barna fulla med sommar                        Då röjer vi fulla i sommar
Och bena blir fulla med spring                             och bara blir fulla med sprit

Kommentarer
Postat av: SANIBO

HAHAHA! detta är fan något utav det bästa jag skådat. spela in den och ge ut den för fan, hahah

2011-02-19 @ 17:35:23
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0