Skjut oss!

Igår blev John (min lillebror) och Crille så jävla fulla att de blev utkastade från krogen, men det var vid 04.30 tror jag, så det spelar väl ingen större roll egentligen. Anledningen är fortfarande okänd, men John gissar på att de har Heilat.

Det blev inte Rockbaren och inte Sticky Fingers. Vi gick till Dubliners, de har öppet till klockan 05. Vi var hemma någon gång vid 06 och var uppe och försökte spela klart risk som vi påbörjade på kvällen, men det gick inget vidare, vid 08 däckade John och vi kunde inte spela klart ändå. Idag ser spelplanen inte ut som en spelplan, så nu får vi aldrig veta vem som skulle ha vunnit, men jag antar att det skulle vara jag. Hah.

Jag, Crille och John har precis beställt pizza från pizza.nu. Vi tänkte att en meddelande var på sin plats eftersom det ALDRIG blir som det ska.




/Ida

Kommentarer
Postat av: Sin Sisters

men aww skön blogg!! :)

2011-02-07 @ 21:32:19
URL: http://sinsisters.blogg.se/
Postat av: WHITE TRASH QUEEN

hahaha sweet.. ^^

2011-02-10 @ 11:51:07
URL: http://whitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0